Satanizm nie przejdzie – bojkot znanych marek
Rozszerza się bojkot konsumencki produktów firmy Agros Nova. Powodem jest wprowadzenie przez nią na rynek napoju pod nazwą: „Demon Energy Drink”. Uczestnicy akcji podkreślają, że używanie zła jako narzędzia marketingowego jest niedopuszczalne. Ponadto reklama „Demon Energy Drink” może wzbudzić u wielu osób niezdrowe zainteresowanie satanizmem, co może grozić tym osobom poważnymi szkodami duchowymi i psychicznymi.
Kampania przyniosła już częściowy sukces. Z internetowej strony „Demon Energy Drink” zniknął pentagram, a reklamujący go Nergal przestał straszyć makijażem.
Celem kampanii jest jednak wycofanie produktu albo całkowita zmiana jego wizerunku.
W tym celu prowadzony jest konsumencki bojkot wszystkich marek, należących do Agros Nova. Są to:
- Łowicz – dżemy, konfitury, powidła, syropy owocowe, sosy, koncentraty, dania gotowe
- Garden – napoje i nektary owocowe
- Krakus – warzywa konserwowe, marynaty, zupy
- Dr Witt – soki, nektary i napoje
- Kotlin – keczupy i warzywa konserwowe
- Fortuna – soki owocowe i warzywne
- Pysio – przecierowe soki warzywno-owocowe dla dzieci
- Tarczyn – soki i nektary owocowe
- Włocławek – keczupy i koncentraty pomidorowe
- Demon – napój energetyczny
Prowadzona jest także kampania petycyjna.
Wszelkie szczegóły znaleźć można na stronie: satanizmnieprzejdzie.pl