Satanizm nie przejdzie – bojkot znanych marek

Rozszerza się bojkot konsumencki produktów firmy Agros Nova. Powodem jest wprowadzenie przez nią na rynek napoju pod nazwą: „Demon Energy Drink”. Uczestnicy akcji podkreślają, że używanie zła jako narzędzia marketingowego jest niedopuszczalne. Ponadto reklama „Demon Energy Drink” może wzbudzić u wielu osób niezdrowe zainteresowanie satanizmem, co może grozić tym osobom poważnymi szkodami duchowymi i psychicznymi.

Kampania przyniosła już częściowy sukces. Z internetowej strony „Demon Energy Drink” zniknął pentagram, a reklamujący go Nergal przestał straszyć makijażem.

Celem kampanii jest jednak wycofanie produktu albo całkowita zmiana jego wizerunku.

W tym celu prowadzony jest konsumencki bojkot wszystkich marek, należących do Agros Nova. Są to:

  • Łowicz – dżemy, konfitury, powidła, syropy owocowe, sosy, koncentraty, dania gotowe
  • Garden – napoje i nektary owocowe
  • Krakus – warzywa konserwowe, marynaty, zupy
  • Dr Witt – soki, nektary i napoje
  • Kotlin – keczupy i warzywa konserwowe
  • Fortuna – soki owocowe i warzywne
  • Pysio – przecierowe soki warzywno-owocowe dla dzieci
  • Tarczyn – soki i nektary owocowe
  • Włocławek – keczupy i koncentraty pomidorowe
  • Demon – napój energetyczny

Prowadzona jest także kampania petycyjna.

Wszelkie szczegóły znaleźć można na stronie: satanizmnieprzejdzie.pl

Możesz również polubić…